Procedura reklamacyjna
Jeżeli w trakcie użytkowania ujawniły się wady stanowiące o niezgodności towaru z umową prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą drogą e-mail: [email protected].
W zależności od sytuacji poprosimy o wykonanie zdjęcia i przesłanie na e-mail: [email protected], a towar wraz z dowodem zakupu odesłać na adres : Sklep Obuwniczy Wioletta Trybała ul. Chopina 16, 34-700 Rabka-Zdrój.
Zwracany przez klienta towar powinien być odpowiednio zapakowany , tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni , o jej wynikach informujemy drogą e-mail.
Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania.
UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, do paczkomatów czy listem poleconym, którego nie przynosi listonosz.