Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

1. POSTANOWIENIA OGÓLNE


1.1. Sklep www.atrybutobuwie.pl to sklep internetowy prowadzący sprzedaż wysyłkową 
obuwia.

1.2. Sklep internetowy 
www.atrybutobuwie.pl zwany dalej Sprzedawcą jest prowadzony przez firmę:

Sklep Obuwniczy Wioletta Trybała

34-700 Rabka-Zdrój, ul. Chopina 16

NIP: 7352427557

REGON: 120400867
Firma jest wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.


Konto bankowe: Bank Spółdzielczy w Rabie Wyżnej

10 8815 0002 0000 0016 8582 0001

1.3. Wszystkie ceny prezentowane w Sklepie wyrażone są w PLN  w cenach brutto zawierających podatek VAT.

1.4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie Sklepu.

1.5. RODO regulują zasady polityki prywatności dostępne pod linkiem http://www.atrybutobuwie.pl/politykaprywatnosci.

1.6. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do anulowania sprzedaży w razie braku dostępności towaru spowodowanego sprzedażą bezpośrednią w sklepie stacjonarnym. W przypadku w/w sytuacji klient zostanie poinformowany oraz otrzyma zwrot wpłaconej z góry kwoty.

2. PRZYJMOWANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

2.1 Zamówienie towaru następuje poprzez dodanie go do koszyka, wypełnienie wskazanych formularzy swoimi danymi oraz zatwierdzeniem zamówienia.

2.2 Klient może złożyć  zamówienie za pośrednictwem sklepu www.atrybutobuwie.pl, przez e-mail [email protected] (7 dni w tygodniu, 24 h na dobę) oraz telefonicznie na nr 502 411 088 (w dni robocze od 9.00 do 17.00). Złożenie przez Klienta zamówienia jest jednoznaczne ze złożeniem przez niego oferty zakupu i zobowiązania zapłaty.

2.3. Po złożeniu zamówienia za pośrednictwem strony internetowej Sklepu Klient otrzymuje e-mailem automatyczne potwierdzenie, że zamówienie dotarło do Sprzedawcy.

2.4. W przypadku złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej (przez e-mail) w tytule wiadomości należy wpisać słowo "zamówienie" oraz nazwisko osoby zamawiającej, a w treści nazwę produktu oraz dokładny adres do wysyłki wraz z numerem telefonu Klienta. Ponadto prosimy o podanie wybranej formy płatności.

2.5. Przyjęcie złożonego mailowo zamówienia zostanie potwierdzone poprzez pocztę e-mail. Również tą drogą przekazywane są informacje o wysyłce towaru. Wysyłka zamówionych towarów realizowana jest od poniedziałku do piątku, w ciągu dwóch dni roboczych. W przypadku dokonania zakupów w przeddzień weekendów i świąt, przesyłka realizowana jest w ciągu dwóch dni  roboczych po przerwie.

2.6. W przypadku przedmiotów wymagających z naszej strony dłuższego czasu na ich wykonanie, przybliżony czas realizacji jest podany w opisie produktu, a maksymalny dzień realizacji tj. nadania paczki będzie określony w mailu potwierdzającym przyjęcie zamówienia do realizacji.

2.7. Zakupione towary są dostarczane pod adres wskazany w formularzu zamówień lub z zamówieniu mailowym.

3. FORMY PŁATNOŚCI

3.1. Sprzedawca oferuje następujące formy płatności:

- tradycyjnym przelewem bankowym,

- przelewem elektronicznym poprzez system PayU,

- przelewem elektroniczny poprzez system Przelewy24,
- gotówką przy odbiorze przesyłki, tj. za pobraniem,
- gotówką, w przypadku gdy odbiór towaru następuje osobiście.


3.2. Sprzedawca rozpoczyna realizację zamówienia w chwili dokonania płatności przez Klienta. W przypadku płatności za pobraniem realizację zamówienia rozpoczyna się z chwilą potwierdzenia przyjęcia zamówienia przez Sprzedawcę.

3.3. W przypadku wyboru przez Klienta płatności przelewem bankowym, Sprzedawca realizuje zamówienie po wpłynięciu kwoty odpowiadającej wartości zamówienia na rachunek Sprzedawcy lub po przesłaniu drogą mailową bankowego potwierdzenia przelewu.

3.4. Na wpłaty dokonywane na rachunek bankowy czekamy do 2 dni roboczych. Po tym okresie zamówienie jest automatycznie anulowane.

4. KOSZTY PRZESYŁKI  I DOSTAWA TOWARÓW

4.1. Do każdego zamówienia doliczane są koszty przesyłki. Koszt przesyłki jest naliczany w momencie złożenia zamówienia, a jego wysokość jest zależna od ilości zakupionych przedmiotów. 

4.2. Istnieje również możliwość odbioru osobistego w Sklepie Obuwniczym Wioletta Trybała ul. Chopina 16 34-700 Rabka-Zdrój w Galerii Handlowej Steskal Gazda.

5. ZWROTY I REKLAMACJE

5.1. Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta Klient może odstąpić od umowy i zrezygnować z towaru zakupionego w sklepie internetowym bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Jest to możliwe tylko wtedy, gdy zakupiony towar nie był używany, kopiowany lub nie został w żaden sposób zniszczony. Razem z towarem należy zwrócić otrzymany dowód sprzedaży tj. paragon lub fakturę. Sprzedawca gwarantuje zwrot pełnej kwoty wpłaconej na jego rzecz za zakupiony towar i jego wysyłkę w terminie do 7 dni od dnia otrzymania towaru i dowodu sprzedaży. Klient samodzielnie pokrywa koszty odesłania sprawnego towaru.

5.2 W przypadku zwrotu towaru, prosimy o wypełnienie oraz wydrukowanie formularza zwrotu dostępnego pod linkiem Formularz zwrotu towaru, następnie zapakowanie go wraz z zwracanym towarem. 

5.3 W przypadku reklamacji prosimy o niezwłoczny kontakt ze Sprzedawcą drogą e-mail:  [email protected]. W zależności od sytuacji poprosimy o wykonanie zdjęcia i przesłanie na e-mail: [email protected], a towar wraz z dowodem zakupu odesłać na adres : Sklep Obuwniczy Wioletta Trybała ul. Chopina 16, 34-700 Rabka-Zdrój.

5.4. Zwracany przez klienta towar powinien być odpowiednio zapakowany , tak aby nie uległ uszkodzeniu podczas transportu. Reklamacje są rozpatrywane w ciągu 14 dni , o jej wynikach informujemy drogą e-mail. 
 
5.5. Za towar wadliwy uznaje się taki, który posiada wady techniczne, nie wynikłe z powodu standardowego użytkowania. 

UWAGA !!! Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem, na paczkomat oraz listem poleconym, którego nie przynosi listonosz.

6. PARAGONY I FAKTURY

6.1. Do każdego zakupu Sprzedawca wystawia  dowód sprzedaży, tj. paragon fiskalny, bądź fakturę VAT o ile Klient zaznaczy opcję "Proszę o wystawienie faktury VAT" podczas składania zamówienia.

6.2. Na życzenie Klienta Sprzedający wystawia fakturę VAT. Klient chcąc otrzymać fakturę VAT, musi wybrać tę opcję podczas zakupu, wypełniając właściwe pola formularza danymi firmy, na którą ma zostać wystawiona faktura.


6.3. Zarówno paragon lub faktura VAT są dołączane do przesyłki.

7. GWARANCJA


7.1. Na nasze wyroby udzielamy 12 miesięcznej gwarancji od daty zakupu.

7.2. Opis procedury reklamacji:
Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Reklamacje prosimy kierować na adres e-mail: 
www.atrybutobuwie.pl lub adres firmy pocztą tradycyjną.

7.3 Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.
Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH / POLITYKA PRYWATNOŚCI

Stosownie do przepisów ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) dane osobowe klienta zostaną wprowadzone do bazy danych Sprzedawcy wyłącznie w celu realizacji zamówień oraz kontaktu z Klientem i nie będą udostępniane innym podmiotom. Każdy Klient ma prawo wglądu do swoich danych i ich poprawienia.


Witryna stworzona na platformie